Alakformáló:

Az alakformálás magába foglalja azokat az erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat, melyekkel a teljes test átmozgatása a cél. Alapvetően a zene ütemére dolgozunk, de ez nem megkötés, ugyanis az elsődleges szempont a helyes és biztonságos végrehajtás. Célja a teljes testi kondíció javítása. Az alakformáló edzéseknek köszönhetően javul a testtartás, fejlődik az állóképesség és az izmok tónusosabbá válnak. Különböző eszközöket használunk edzettségi szinttől függően: step-pad, kézisúlyzó, gumikötél, fit-ball stb.
Ez után következik a nyújtás, ami szintén nagyon fontos része az edzésnek.

Has-Láb-Popsi:

Ez egy igazán csajos edzés típus, ami a “kritikus” részekkel foglalkozik. Eszközöket használunk, de a saját testsúlyunkkal is dolgozunk. Bemelegítés után a step-padon lábgyakorlatokat végzünk, majd egyre közeledünk a talajon végrehajtható gyakorlatokhoz, a has- és farizom erősítő gyakorlatokhoz.

Függesztett jóga:

Az aerial yoga alapjaira épülő, felfüggesztéses eszköz használatával, erősítő és nyújtó gyakorlatok összessége. Lassú és lágy mozdulatokkal, CORE-izom erősítő és egyensúly érzék fejlesztő óra típus.

Fitt Mami:

Szülés utáni regenerációs edzés. Köredzés jellegű, saját testsúlyos gyakorlatokkal hozzuk vissza a szülés előtti, vagy a kívánt formát.
Kellemes bemelegítés után, saját tempóban, adott időre végrehajtott különböző gyakorlatok.
Edzés végén lazító nyújtás.

Full Body:

Újrakezdők, vagy akik kíváncsiak, hogy mire képes a testük. Kicsit intenzívebb óratípus, de csak a saját korlátaidon belül. Köredzés jellege miatt, már megismerkedhetünk néhány eszközzel is.

Kicsi a Bors… – Hegyi Balázzsal

Változatos óráimon a mozgáskoordináció fejlesztése mellett, az egész testünket átmozgatjuk, így az erő és a kitartás is fejlődik.
Fontosnak tartom a mélyizmok megerősítését és a mozgástartományok növelését, ezeket speciális gyakorlatokkal fejlesztjük.
Célom, hogy a gyermekek szabályosan és egészségesen mozogjanak. Én erre motiválom őket, elérem hogy élvezzék amit csinálnak.