Alakformáló:

Az alakformálás magába foglalja azokat az erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat, melyekkel a teljes test átmozgatása a cél. Alapvetően a zene ütemére dolgozunk, de ez nem megkötés, ugyanis az elsődleges szempont a helyes és biztonságos végrehajtás. Célja a teljes testi kondíció javítása. Az alakformáló edzéseknek köszönhetően javul a testtartás, fejlődik az állóképesség és az izmok tónusosabbá válnak. Különböző eszközöket használunk edzettségi szinttől függően: step-pad, kézisúlyzó, gumikötél, fit-ball stb.
Ez után következik a nyújtás, ami szintén nagyon fontos része az edzésnek.

Alakformáló Gerinctréning:

Az óra első harmadában az intenzitás fokozatos emelésével növeljük a pulzust, hadd olvadjanak a kilók. Edzés közepén történik a teljes test erősítése, hogy izomzatunk tónusosabbá váljon (különös hangsúlyt fektetve a kritikus zónákra: kar, has, láb, popsi), végül az utolsó harmadban alaposan kilazítjuk, mobilizáljuk, majd ellazítjuk a testünket.

Baba-Mama torna

Ez elsősorban az édesanyák “programja”, de a kicsik is jól elvannak együtt, szabadon játszanak, pakolnak, időnként bekapcsolódnak 1-1gyakorlatba.
Az óra könnyen követhető alakformáló torna, kombinálva sok gerinctorna gyakorlattal.
Szeretettel várom a Mamákat és Babáikat /akár már 3hónapos kortól egészen az óvodakezdésig/illetve Kismamáknak is jó szívvel ajánlom!