VISSZATÉRÍTÉSI ÉS VISSZAKÜLDÉSI SZABÁLYZAT
Visszatérítési és visszaküldési szabályzatunk 30 napig érvényes. Ha a vásárlás óta eltelt 30 nap, nem áll módunkban teljes visszatérítést vagy cserét biztosítani.
Ahhoz, hogy a termék visszaküldhető legyen, használaton kívül kell lennie, és ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan azt megkapta. Ennek is az eredeti csomagolásban kell lennie.
Többféle áru mentesül a visszaküldés alól. A romlandó áruk, például élelmiszerek, virágok, újságok vagy magazinok nem küldhetők vissza. Nem fogadunk el olyan termékeket sem, amelyek intim vagy egészségügyi termékek.
További vissza nem térítendő tételek:
- Ajándékkártya
- Letölthető szoftvertermékek
- Néhány egészségügyi és testápolási cikk
A visszaküldés befejezéséhez nyugtára, számlára vagy vásárlási bizonylatra van szükségünk.
Kérjük, ne küldje vissza a vásárlást a gyártónak.
Vannak olyan helyzetek, amikor csak részleges visszatérítést nyújtunk:
- Feltűnő használati nyomokkal termékek
- Termék, amelyet kinyitottak.
- Bármely elem, amely nem az eredeti állapotában van, sérült, vagy hiányoznak alkatrészei nem a mi hibánkból.
- Minden olyan tétel, amelyet a kiszállítás után több mint 30 nappal visszaküldenek
Miután megérkezett és megvizsgáltuk visszaküldését, e-mailben értesítjük, hogy megkaptuk a visszaküldött terméket. A visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról is értesítjük.
Ha jóváhagyják, visszatérítését feldolgozzuk, és bizonyos napon belül automatikusan jóváírásra kerül a hitelkártyája vagy az eredeti fizetési mód.
Késő vagy hiányzó visszatérítés
Ha még nem kapott visszatérítést, először ellenőrizze újra bankszámláját.
Ezután lépjen kapcsolatba hitelkártya-kibocsátójával, eltarthat egy ideig, amíg a visszatérítés hivatalosan megjelenik.
Ezután lépjen kapcsolatba a bankjával. A visszatérítés elküldése előtt gyakran van némi feldolgozási idő.
Ha mindezt megtette, és még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a következő címen: {email address}.
Eladó tételek
Csak a normál árú termékek után téríthető vissza. Az akciós termékek nem téríthetők vissza.
Csak akkor cseréljük ki az elemeket, ha azok hibásak vagy sérültek. Ha ki kell cserélnie ugyanarra a tételre, küldjön nekünk egy e-mailt a(z) {email address} címre, és küldje el a terméket a következő címre: {fizikai cím}.
Ha a terméket a vásárláskor ajándékként jelölték meg, és közvetlenül Önnek szállították, akkor a visszaküldés értékének megfelelő ajándék jóváírást kap. A visszaküldött termék kézhezvétele után ajándékutalványt küldünk Önnek.
Ha az árut nem jelölték meg ajándékként a vásárláskor, vagy az ajándékozó saját magának küldte ki a rendelést, hogy később átadhassa Önnek, visszaküldjük az ajándékozónak, és ő tájékozódik a visszaküldésről.
A termék visszaküldéséhez postai úton kell elküldenie a terméket a következő címre: {fizikai cím}.
A termék visszaküldése esetén Önt terheli a saját szállítási költsége. A szállítási költség nem visszatéríthető. Ha visszatérítést kap, a visszaküldés költsége levonásra kerül a visszatérítésből.
Élethelyétől függően változhat az idő, amíg a kicserélt termék megérkezik Önhöz.
Ha drágább termékeket küld vissza, fontolja meg nyomon követhető szállítási szolgáltatás igénybevételét vagy szállítási biztosítás megvásárlását. Nem garantáljuk, hogy a visszaküldött terméket megkapjuk.
A visszatérítéssel és visszaküldéssel kapcsolatos kérdéseivel forduljon hozzánk a(z) {email} címen vagy küldjön itt üzenetet: