Major-Fitnesz-logo
Személyi edzés: f Csoportos órák: f
MISI ALAKFORMÁLÓ

MISI ALAKFORMÁLÓ

MISI ALAKFORMÁLÓ

perc
1
kcal/90 perc
1
résztvevő
1

KIKNEK AJÁNLJUK A MISI ALAKFORMÁLÓ ÓRÁT?

Ez az óra szálkásít, erősít, de a célom mindig az, hogy nőiesen formálódjatok!
A 90 perces óra első fele aerob típusú, dinamikusabb óra.
Azonban itt nem „meghalunk”, hanem fogyunk!
Könnyen követhető lépésekkel „alattomosan” 🤪 erősítjük a szívünket és a tüdőt, ezáltal több oxigéndús vér jut el a véredényeken,
hajszálereken keresztül a zsírszövetekhez és izomrostokhoz.
A zsírégetés sejti szinten történik!
Az óra második felében a testet részekre szedjük. Minden órán 1-1 testtájra összpontosítunk, de az egész testet átmozgatjuk.
A 10-15 perc hasazás az „alap”, mely mindig az óra záróakkordja.
Az izmokat is részekre szedem, így változatossá válik minden óra, és ezért ajánlatos heti 2 – 3 alkalommal részt venni ezeken az órákon! 😉
Minden órámat végigcsinálom Veletek az első perctől kezdve az utolsóig, így mindig tudom, hol tart a fizikális állapototok!

CSOPORTOS ÓRA EDZŐ:

👪 A többi csoportos óra

👪 Csoportos órák

ÓRARENDJE

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap

Kedd

Csütörtök

Szombat

Nincs Órák elérhető!
HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap

Szombat

Nincs Órák elérhető!
Nincs Órák elérhető!
Nincs Órák elérhető!
Nincs Órák elérhető!
Nincs Órák elérhető!
HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap

Kedd

Csütörtök

Nincs Órák elérhető!
Nincs Órák elérhető!
Nincs Órák elérhető!

👪 A többi csoportos óra

👪 Csoportos órák

MISI

Sziasztok! 😊
A nevem Lázár Mihály – Misi.
A Fitness Companynál végeztem, a szakmát emellett profi magánedzőktől sajátítottam el.
Fő óratípusom a zsírégető óra, így ezzel a heti háromszor másfél órával egy komplex edzést tudok számotokra biztosítani,mely garantálja majd a fogyást, szálkásodást és a heti stressz levezetését.
Számomra nincs idős, fiatal, vékony vagy “husi”! Számomra egy létezik, ez pedig a VENDÉG. 😉 Aki rám bízza a testét, aki az én órámnak ad bizalmat. Az pedig a legkevesebb, amit tudok tenni, hogy lefogyasztom cserébe minél rövidebb idő alatt.
Annó antisport életet éltem én is, mint jó páran közületek. Egy betegség döbbentett rá arra, hogy létszükség a sportolás. 98 kilóból indultam, majd 18 kilót fogytam.
Óráimat sose tervezem előre, hiszen nem tudhatom hogy a vendégeim aznap milyen lelki állapotban érkeznek. Éppen ezért emberbarátok az óráim, melyek folyamatosan a Ti aktuális igényeitekhez igazodnak. Na persze én diktálok! 😅
Tisztában vagyok, milyen izmunk hol helyezkedik el, melyet folyamatosan jelzek is a bemelegítéstől a lenyújtásig. Az anatómia ismerete nagyon fontos, hiszen így tudjuk milyen problémánkra mi az orvosság.
Tudjátok én a 18 kilót úgy fogytam le hogy egyszer volt izomlázam, a legelső alkalommal. Nos ezt kívánom nektek átadni majd, meg azt a rengeteg vidámságot ami bennem lakozik. 😊
Óráim egy alapos bemelegítéssel indulnak és a fő részt követően egy relaxos alapos nyújtással zárulnak. A lenyújtásnak köszönhetően csökkentjük az izomláz kialakulásának esélyét.
Szóval várlak benneteket! 🤗 Azért érkeztem hogy segítsek, hogy szépüljünk és én legyek a “koffein” hetente háromszor az életetekben !!!
Remélem csodálatos csapattá kovácsolódunk! 😊
Misi edzőtök